Jump to content

cracka

Member
  • Posts

    241
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.pornhub.com/gayporn
  • Discord
    Raulty#6768

Profile Information

  • Interests
    Jarvos mums tits

Recent Profile Visitors

1,524 profile views
  1. +1 I myself would personally have been more accepting of the fact that you are using sir AJ Tracey in this montage if only you used quillin minigun clips. You can make up for this by sending me 100k in asylum dollars. Thank you mr buzzards man
  2. why you doxxing me and abdul like that man, not cool
  3. Drop the link man, im desperate
  4. hello mate, how do you give perm keys cause they keep going everytime i log off
  5. nah man we dont need a down vote button, we need sum virtual bitches ong
  6. nimrods on top, abadoo fr rent free in mitch’s head homie caught my giggling in half this montage. sus.
  7. Hello man, cadet has been taken off me. Give it back pls
  8. Didn’t see you initiate once, -1
  9. i heard he said you ain’t no hitter Fuckers in school telling me, always in the barber shop "Abdul ain't 'bout this, Abdul ain't 'bout that" My boy a BD on fucking Lamron and them He, he, they say that nword don't be putting in no work Shut the fuck up, y'all nwords ain't know shit All y'all motherfuckers talkin' about "Abdul ain't no hitter, Abdul ain't this, Abdul karim azeem a fake" Shut the fuck up, y'all don't live with that nword Y'all know that nword got caught with a vdm ban Hovering over' police helis and shit Nword been on probation since fuckin' I don't know when Motherfucker, stop fuckin' playin' him like that Them nwords savages out there If I catch another motherfucker talking sweet about Abdul karim azeem I'm fucking beatin' they ass, I'm not fucking playin' no more Know them nwords roll with Jarvo, cracka and them
  10. I’d delete that for your sake man, you sound like a gimp icl
  11. Damn homie clipped me. Still trash tho bherky wherky lherky dherky cherky smherky jherky vherky pherky therky
×
×
  • Create New...