Jump to content

uc.

Member
  • Content Count

    1,371
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About uc.

  • Rank
    champ

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Ban appeals
  • Interests
    Bugging staff
  • Asylum Gang
    Temper

Recent Profile Visitors

6,758 profile views
  1. Why did this guy messaged me on the forum saying he was accepted
  2. Hi manhua tell mitch to unban me
  3. thats hilarious haha, same thing happened to me on Olympus xd
  4. Hey look at your star player Krono/Babu choking!
  5. The boys are back in town, first Olympus now Asylum. @me when you wanna fight
  6. I mean you keep quoting me left to right so you must be curious, now have a wonderful Friday mate
  7. Hey calm down there you still quoting me? You must be a fan! btw battleye confirmed it wasnt a arma cheat they detected:)
  8. Why are you lying you got kicked out from your own gang hahaha
  9. yo zurph wanna play some arma with me bro? nah for real tho what zurph said above is correct but people belive what they want i/we dont really care tbh.
  10. Accepted to plague message me for the discord
  11. hahahahahahahahah what a gamer!
  12. Ye idk then we would need a translater haha
×
×
  • Create New...