Jump to content

uc.

APD Officer
  • Content Count

    1,153
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About uc.

  • Rank
    Swedens most wanted

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Ban appeals
  • Interests
    Bugging staff
  • Asylum Gang
    Temper

Recent Profile Visitors

4,233 profile views
  1. uc.

    Sea of thieves

    ALREADY HAVE ONE KID YOU SUCK AT EVERY GAME
  2. uc.

    Sea of thieves

    Pm me if you wanna play we already got 2 people :))))
  3. whats my chances? 0%? @Mitch (IFRIT)
  4. Yes i seen that text alot of times in my ban appeals
  5. uc.

    No lie.

    @Wubz @wubz house account @Wubz Second house account @Wubz v8
  6. uc.

    RIP

    Best thread in a long time thanks @Wang Liqin
  7. uc.

    gang

    R e t a r d one of the admins change that tho but nice comeback now stop quote me kid
  8. uc.

    gang

    Haha this guy what a fucking retard go and suck some more admin dick
  9. uc.

    gang

    Another retard
  10. uc.

    gang

    Shut up fathead go and stream with your 2 views
  11. uc.

    IRL Droning

    Snitch ass fuck the police
  12. uc.

    gang

    Just stop you are not getting support team
  13. uc.

    IRL Droning

    You work as a cop?
  14. Okey @Farmer Steve for CM
  15. uc.

    New Moderators

    blackshot nope hometrix idk @YuSheng Congrats my little dog eater
×
×
  • Create New...