Jump to content

Yuki Hayami

APD Officer
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Yuki Hayami

  1. Did you talk to them about it? If rod did not report you then who did lol. Also true that. They have deep roots and like to bitch. I got yelled at for telling them to fuck off in a training after they tell me to kill myself lol.
  2. i would say yes to the jets but dont have them cost more then a house. At most 200k with insurance and all that stuff. I dont want to have to grind up to get those when i already did before.
  3. it would be cool if the APD could get them too.
  4. Whos gonna pay for it? Sure as hell not me. Got better things to spend my money on in that game.
  5. What do you think guys are speed bombs op or not? JK this was funny af tbh.
  6. can we get a piolet skin or one of the extra armor skins from crates with the sub? I will sub if i can get those. Spent way to much on keys and get nothing.
  7. Thanks for the chance. I would love the better armor outfits. 76561198085834747
  8. im not trolling. I only have 105k. If i can get it while only having 3k left its a win. But since your pretty cute i can go up to 103k. I can make up that extra 1k by picking apples for an hour or two.
  9. Remove bounty hunters from whatever you said and i can gt behind it.
  10. Reported and deported. Feel free to ban yourself. JK that is funny AF
  11. I just wish constables got something better. Would love to be undercover or a cop medic which im sad got removed. Constables could definitely use a buff of sorts. Anything would be nice. Like a change in the talent tree to for faster bloodbags or even a helmet. (No im not paying for a chance to get one. My luck isnt that good). I know corporal has undercover but Its difficult to get promoted at all especially since there was leaks and they did not promote this month. Could happen again many times and no one gets to move up and such. If it happens once its bound to happen again.
  12. shush. Mostly keep Y on death would let me keep redgulls anyway lol
  13. +1 we need all of these. Plus like 2 redgulls that we spawn with.
  14. i would love to fly jets more often. In sandbox for some reason the render fog is thick at only 1km no matter how far my settings how. Yet in the server i can see about to 10km away. It would definitely help me with jets.
  15. Give this man a pilot outfit and lets make this happen. Make the hospital safe from the bombs so we medics can run out and rev then he comes back for another pass.
  16. Maybe make it so the governor is like medic where he can side with the cops and should but if he doesnt help cops and instead helps rebels then he can be killed.
  17. Would not be a bad idea. Cops have the button to do it. Why cant the rebels?
  18. NGL your kinda right. They go "Hmm what can fix the game oh i know lets remove the maus and other german vehicles instead of making a teir lock so they dont fight APFSDS and APDS. Still love it though.
  19. How so? If we are talking planes then yes the game is broken? Talking tanks then eh. Talking helis then hell yes. Talking boats then also maybe. But its the fun kinda of broken. Atleast the game runs well.
  20. War thunder is hella fun if you like tanks or planes or boats even. Though if you have played LOL and Arma you know not to rely on teammates to help ya. Keep that same mindset and download war thunder on steam. Is fun. I have many hours.
  21. +1 because i really missed the database. I like being able to see if the guy has been charged with disobeying and officer in the last 30 minutes and other things.
  22. need to add protections to new players like how dayz servers did. Give them bambi outfits or something synced to their account. IDK tbh i tried to get people to join and they just saw no reason to play. Tried to get older players back to and they said its the same as it was in 2017. Dont forget WOW classic stole a good amount of the pop along with school.
  23. Fix houses. I cant find a single house on s1 or s2 where i use to have a few.
×
×
  • Create New...