Jump to content

NSF Recruitment - Limited


Recommended Posts

Skilled group of players who enjoy killing people and just having fun.

Requirements

Have good comms

Be able to kill people

Application - can be pm'd to @FudgeR

Name:

Hours:

Previous gangs:

Timezone:

Any vouches:

 

3169830c144c1b921176f9e69b9ccbe7.png

 

FudgeR, Vanilla Coke, Proud, Bera, Anzy, Paradox, Rychee, Voodo, Neo, Malboro

Honorable Mentions

Nomadox, Robin, GF, Cougar, Bihi, Skrood, AdaM

 

Edited by FudgeR
Link to comment
  • FudgeR changed the title to NSF Recruitment (Nuclear Space Fart) - Limited
  • FudgeR changed the title to NSF Recruitment - Open
26 minutes ago, Infamous [FULL SEND] said:

calm down buddy, you had two mom tom whisper lord carrying you retards whilst spinning.

no cheaters just more skill, hard to accept the truth ik

 

25 minutes ago, tom said:

I was only on for 1.5k points and half our roster wasn’t even on 

nice one ghetto boy go deal some more drugs 

you all logged cuz we were demolishing u kids over n over🤣

ok mr "I GOT HEAD ON A FOOTBALL FIELD" ill stop smoking when you lose some weight, so never you elephant sized pussy🤣

ever since u got back into this game i dont think you've played less then 5 hours a day, step outside n take a shower u smell of shit and depression

Edited by Proud
Copa, Ryan. and Tyrone Darnell like this
Link to comment
13 minutes ago, Proud said:

no cheaters just more skill, hard to accept the truth ik

 

you all logged cuz we were demolishing u kids over n over🤣

ok mr "I GOT HEAD ON A FOOTBALL FIELD" ill stop smoking when you lose some weight, so never you elephant sized pussy🤣

ever since u got back into this game i dont think you've played less then 5 hours a day, step outside n take a shower u smell of shit and depression

soooooo am I accepted? 

Ryan. likes this
Link to comment
3 minutes ago, tom said:

when i logged out we were winning, damn that community college math isn't that good is it?

you are a deadbeat and gonna do nothing with your life just like your father who left you

yall havent taken lead once LMAO

u sure im the dead beat? u pump atleast 5 hours a day into this game, your morbidly obese, you flexed getting head in a football field because ur a loser, and the fact that you care as much as to reply twice already tells me that ur arguing to make a point while im arguing to clown the shit out of you🤣

if my dad left me then why do i live with him? fucking moron🤦‍♂️

take the 4 ft plunger out of ur ass and start playing the game then n maybe you'll do better, never want to hear you call me a deadbeat because we all know a fat fucks come from fat fucks, mother fucked herself up n decided to take u with her🤣🤡fucking whale

Link to comment
1 minute ago, Infamous [FULL SEND] said:

AHHAHAAH NIGGA, HOW OLD ARE YOU AGAIN? LIVING WITH YOUR FATHER LMFAOOOOOOOOOOOOOO NIGGAAAAAAAA

i aint no boomer im only 19, idek who you are, every time i post something i get you on my dick

i can already tell your an old man and the fact that you find enjoyment of trying to come at me is pathetic, feed your kids you bald freak

Link to comment
6 minutes ago, Infamous [FULL SEND] said:

you're such a retard nigga i'm 17 and living the life, instead of your broke ass using your dads house to trap weed out of freak. 

you cant say living the life nigga you gotta worry about school the next day child🤣

i have a job, something both you and fat fuck dont know about because yall sit on your pc's more then you sleep

https://i.gyazo.com/6a1093ab3cadaabddb1a07a1cc852572.mp4 you really cant talk shit when ur 17 and on the forums this much, means you have absolutely no social life and instead of hanging out with friends you wish you had, you sit here on an arma forum page, think i found the new saying for pathetic in the dictionary its called infamous.

 

keep it coming tho this is my source of entertainment, clowning you fucking nerds🤣

Link to comment
7 minutes ago, Proud said:

you cant say living the life nigga you gotta worry about school the next day child🤣

i have a job, something both you and fat fuck dont know about because yall sit on your pc's more then you sleep

https://i.gyazo.com/6a1093ab3cadaabddb1a07a1cc852572.mp4 you really cant talk shit when ur 17 and on the forums this much, means you have absolutely no social life and instead of hanging out with friends you wish you had, you sit here on an arma forum page, think i found the new saying for pathetic in the dictionary its called infamous.

 

keep it coming tho this is my source of entertainment, clowning you fucking nerds🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
LMAO NIGGA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
NIGGA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣

Link to comment
  • FudgeR changed the title to NSF Recruitment - Limited

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...