Jump to content
John Lemmon

UC, still hosting gang wars? HAAHHAHAH

Recommended Posts

47 minutes ago, John Lemmon said:

47a466e66b2a78aecf899dfd02aa09c9-png.jpg
 

Fucking degenerate

@uc.
 

Imagine your dog eazy defending you too HAHAHAHHAHAHHAHAHHA

 

 

wdym i defended him? lol

he was never accused by anyone of relevance of cheating for me to defend him

 

Edited by 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎

Share this post


Link to post
16 minutes ago, Sean That Irish Guy said:

Keep saying things like that and hes gonna make a song about ya.

Another one that'll get 5 listens! 

Share this post


Link to post
1 hour ago, Joshhh said:

Your ego is so cringe

you are clueless, shall i leak screenshots of you begging to join my gang on Phoenix?

 

19 minutes ago, Sean That Irish Guy said:

Keep saying things like that and hes gonna make a song about ya.

keep typing middle font and someone might give you attention lol

 

Just now, Joshhh said:

Another one that'll get 5 listens! 

82653abb13a4a382811b638f82e5431e.png

when was the last time anything you've made had 17.7k plays or views?

ill wait fellas!

Good Lub likes this

Share this post


Link to post
Just now, 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎 said:

you are clueless, shall i leak screenshots of you begging to join my gang on Phoenix?

 

keep typing middle font and someone might give you attention lol

 

82653abb13a4a382811b638f82e5431e.png

when was the last time anything you've made had 17.7k plays or views?

ill wait fellas!

Please leak the screenshots man! I have no idea who the fuck you are I only see you shitposting on the forums so I would love to know when I've ever had a conversation with you!!

Share this post


Link to post
Just now, 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎 said:

you are clueless, shall i leak screenshots of you begging to join my gang on Phoenix?

 

keep typing middle font and someone might give you attention lol

 

82653abb13a4a382811b638f82e5431e.png

when was the last time anything you've made had 17.7k plays or views?

ill wait fellas!

You've made 133 shit tracks and ofc one of them is gonna reach out to some people

Thats like making 133 tiktoks, of course one will reach fyp and get some views. its still shit fuck off

Joshhh likes this

Share this post


Link to post
Just now, John Lemmon said:

You've made 133 shit tracks and ofc one of them is gonna reach out to some people

Thats like making 133 tiktoks, of course one will reach fyp and get some views. its still shit fuck off

still waiting!

Share this post


Link to post
5 hours ago, 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎 said:

 

when was the last time anything you've made had 17.7k plays or views?

ill wait fellas!

I have its the only tiktok I was in

 

Share this post


Link to post
9 hours ago, Zaka said:

Imagine calling ppl out for cheating cause he got ripped behind a ifrit and 1 month later he gets global ban @ZRPH any comment on that you fat retard?

If I see anybody on the street with this on, I'm going to pull ...

13 hours ago, John Lemmon said:

47a466e66b2a78aecf899dfd02aa09c9-png.jpg
 

Fucking degenerate

@uc.
 

Imagine your dog eazy defending you too HAHAHAHHAHAHHAHAHHA

 

 

he mentally ill might commit suicide relax 

Share this post


Link to post
10 hours ago, 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎 said:

you are clueless, shall i leak screenshots of you begging to join my gang on Phoenix?

 

keep typing middle font and someone might give you attention lol

 

82653abb13a4a382811b638f82e5431e.png

when was the last time anything you've made had 17.7k plays or views?

ill wait fellas!

Whats ur average views per beat? my 3 montages averages better hahahhahhaha

Fucking clown lmao

Edited by John Lemmon
Niklaus likes this

Share this post


Link to post
12 hours ago, 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎 said:

you are clueless, shall i leak screenshots of you begging to join my gang on Phoenix?

 

keep typing middle font and someone might give you attention lol

 

82653abb13a4a382811b638f82e5431e.png

when was the last time anything you've made had 17.7k plays or views?

ill wait fellas!

You post soundcloud links on a arma 3 roleplay forum and say i want attention?

Share this post


Link to post
1 hour ago, Sean That Irish Guy said:

You post soundcloud links on a arma 3 roleplay forum and say i want attention?

yes, you quite literally live for attention, you literally feed off it

 

3 hours ago, John Lemmon said:

Whats ur average views per beat? my 3 montages averages better hahahhahhaha

Fucking clown lmao

idk go check man, 25k plays total

Share this post


Link to post
51 minutes ago, 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎 said:

yes, you quite literally live for attention, you literally feed off it

This is literally you man, you talk about how much you think arma is a shit game, and how cartels are shit but you sit on the forums talking to literally no one hoping someone notices you 

John Lemmon and chrome. like this

Share this post


Link to post
Just now, Joshhh said:

This is literally you man, you talk about how much you think arma is a shit game, and how cartels are shit but you sit on the forums talking to literally no one hoping someone notices you 

Whats your relationship like with Adam Briggs? 

is it maybe you that typed this to a certain someone?

6edcc7c249080942fd4c703ce820f39e.png

 

Edited by 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎

Share this post


Link to post
19 minutes ago, 𝐸 𝒶 𝓏 𝓎 said:

Whats your relationship like with Adam Briggs? 

is it maybe you that typed this to a certain someone?

6edcc7c249080942fd4c703ce820f39e.png

 

idk who either of them people are lad, think youre a bit confused

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...